Що робити, якщо iPad не включається і завис на яблуці
За зарядкою iPad зазвичай не так ретельно стежать як за iPhone. Після завершення перегляду фільму або гру ми кидаємо гаджет там, де тільки що грали або дивилися, і вирушаємо займатися своїми справами. Повертаємося через деякий час, виявляємо, що планшет вимкнений. Спроби включити зупиняються на чорному екрані з яблуком.
Цей завислий екран з яблуком — є найпоширенішим запитом користувачів при візиті в Apple Lab. Поетом в цій статті ми детально розповімо про причини і способи усунення.
iPad не завантажується в чому причина
Зазвичай така ситуація відбувається після перезавантаження, коли пристрій тривалий час не піддавалося перезавантаження або давно не вимикалося. А також коли під час установки оновлення стався збій. Це може бути проблеми з підключенням до мережі інтернет, недостатньому заряді і виключенні планшета під час установки програмного забезпечення. У більшості випадків ця проблема носить програмний характер.
Але повністю виключати апаратну поломку не можна. Так як такий симптом може проявлятися при проблемах з системною платою та іншими несправностей.
iPad завис на яблуці, що робити?
Перш ніж звертатися сервісний центр або вибирати новий iPad, слід зробити спробувати “реанімувати” планшет своїми силами. Якщо під час перезавантаження iPad занадто довго відображає чорний екран з яблуком, вимкніть і включите планшет знову, попередньо підключивши його до зарядного пристрою.
Якщо це не привело до необхідного результату треба зробити жорстку перезавантаження. Для цього на 5-10 секунд затискаємо кнопку включення і Home на моделях з кнопкою додому на фронтальній панелі.
На моделях без кнопки Додому, з Face ID для перезавантаження необхідно одночасно натиснути і утримувати 5-10 секунд кнопку включення і збільшення/зменшення гучності. Якщо все в порядку, завантаження повинна початися в стандартному режимі.
Якщо не допоміг і цей метод, необхідний відкат до заводських налаштувань або перепрошивка. Цей метод підійде вже для просунутих користувачів.
В тому випадку, коли не допоміг жоден з описаних способів, ймовірно поломка має апаратний характер. Для установки точної причини несправності, звертайтеся в сервісний центр Apple Lab. У нас великий досвід ремонту та обслуговування iPad, вирішуємо всі вид програмних і апаратних проблем техніки Apple.
Комментарии
Новый комментарий