Інструкцій про те, як правильно купувати бу MacBook або iPhone можна почитати за кожним кутом. Хоча iPad не менше затребуваний товар на вторинному ринку. І підводних каменів при покупці може зустрітися значно більше ніж при покупці iPhone або MacBook. Тому в цій статті ми вирішили зібрати все найцінніше, що допоможе вибрати “живий”, без “несподіванок”, бу iPad.
Що треба знати перед тим як йти на зустріч з продавцем
Тут є кілька основних правил:
Ніколи не погоджуйтеся ні на які форми передоплати. Якщо продавець знаходиться в іншому місті, запитайте послугу післяплатою. Всі логістичні компанії сьогодні пропонують такий спосіб пересилання.
Домовляйтеся про зустріч в людних місцях, де можна підключиться до Wi-Fi мережі, електрики та інше.
Завжди перевіряйте комплектацію, а також документи, що підтверджують покупку. Зазвичай, коли купують техніку, упаковку і товарний чек образи та зберігають протягом усього терміну експлуатації.
Перевіряємо iPad бу перед покупкою
Вся починається з перевірки комплектації і працездатності зарядних аксесуарів. Крім самого айпедов повинна бути коробка, інструкція з експлуатації, кабель і адаптер живлення.Кабель і адаптер повинні бути оригінальними. Цю інформацію слід уточнити і перевірити. На обох аксесуарах повинна бути такий напис Designed by Apple in California & raquo ;, «Assembled in China & raquo ;, «Assembed in Vietnam» або «Ind & uacute; stria Brasileira».
Тут же підключаємо зарядку до планшета і перевіряємо їх робочий стан.
Якщо на цьому етапі все в порядку переходимо до огляду корпусу. Тут нас цікавить його цілісність. Якщо при натисканні є дивні звуки, скрипи і люфти, це показник того, що планшет розкривали. Якщо продавець цю інформацію від вас приховав, можна завершувати огляд і відправлятися додому.
Перевіряємо працездатність всіх кнопок і роз'ємів. Для цього потрібна зарядка і навушники.
Слідом дивимося, щоб скло дисплея і камери було цілим.
Після цього переходимо до включення і перевірці самого планшета. В першу чергу заходимо в додаток Налаштування (шестерня), тут у верхній частині екрану відразу під пошуковим рядком не повинно бути ніяких імен і ізброженной. Якщо це не так, попросіть продавця вийти з Apple ID і iCloud відразу ж, видалити пристрій з програми Локатор або прибрати активацію функції “Знайти iPad”. Якщо з якихось причин він відмовляється це робити, посилаючись на забутий пароль або обіцянку зробити це вдома зі свого комп'ютера, подальшу розмову можна завершувати.
Попросіть продавця зробити скидання до заводських налаштувань, навіть якщо він стверджує, що він це робив перед зустріччю. Якщо все гаразд, людина біс питань повторить процедуру, адже особистого контенту на планшеті вже немає і значить турбується не про що.
Перевіряємо достовірність моделі. Для цього заходимо на офіційний сервіс checkcoverage.apple.com, вводимо серійний номер, який можна знайти на коробці, подивитися меню Налаштування, Основні, “про це пристрої”, а також на задній кришці корпусу iPad. Дані повинні збігатися. Після введення на екрані буде відображена інформація про назву моделі, датою випуску, право на обслуговуванні та інше.
Якщо версія з Sim картою перевіряємо її роботу.
Далі перевіряємо відповідність внутрішнього накопичувача заявленої інформації. Заходимо меню Налаштування, Основні, про пристрій, пункт ємність пристрою.
перевіряємо Bluetooth і Wi-Fi, через підключення додаткових бездротових пристроїв і подклю чення до бездротової мережі інтернет.
Якщо не впевнені, що здатні все це відтворити по пам'яті, звертайтеся в сервісний центр Apple Lab, ми надаємо послугу передпродажної оцінки.
Комментарии
Новый комментарий